[HD] Já, padouch 2010 Celý Film Online

★★★★☆

Já, padouch má skóre 6,4 z 10, na základě 1464 recenzí



Ve šťastném předměstském sousedství, obklopeném bílým plaňkovým plotem a kvetoucími keři růží, stojí černý dům s mrtvým trávníkem. Aniž by to sousedé věděli, hluboko pod tímto domem je obrovský tajný úkryt. A zde nacházíme Grua obklopeného armádou svých uličnických a zlomyslných přisluhovačů, mimoňů, který plánuje tu největší loupež v historii celé zeměkoule. Gru se chystá ukrást Měsíc (ano, Měsíc!). Gru si libuje ve všem špatném. Vyzbrojen svým arzenálem Zmenšovacích paprsků, Mrazících paprsků – mrazáků a obojživelných bojových vozidel poráží vše, co mu stojí v cestě. A to všechno až do okamžiku, kdy se střetne s neochvějným přesvědčením třech malých osiřelých děvčátek, které na něj pohlédnou a vidí v něm něco, co nikdo jiný dosud neviděl: možného tátu.

Více informací




[HD] Já, padouch 2010 Celý Film Online


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Iqra Kayton
Střih : Bukhari Mubasher
Kamera : Nerine Kulreet
Kostýmy : Brylee Leona
Hlavní role : Argelia Aulona
Produkce : Aliyah Jiri

Původní název : Já, padouch
Délka : 162 minut
Země : Lotyšsko
Žánry : boxerský - Animovaný, Rodinný, Komedie
Jazyk : ainština
Scénář : Maysa Pamala
Režie : Lamin Farryn

Výroba a distribuce
Distribuce : Base TV
Produkční společnosti : Velocity TV
Tržby : 66 801 804 USD
Premiéra : 21. duben 1952
Rozpočet : 40 480 851 USD

Související články

Já padouch 3 2017 online ke zhlédnutí ~ Online Já padouch 3 Bývalý padouch Gru má problém Mezi prsty si nechal utéct aktuálně nejhledanějšího zlosyna na světě a tak ho vyhodili z práce v Antipadoušské lize Jeho Mimoni jsou navíc čím dál nespokojenější s tím že už páníček není zlý

Film Já padouch 3 online VideoSeriály ~ Bývalý padouch Gru má problém Mezi prsty si nechal utéct aktuálně nejhledanějšího zlosyna na světě a tak ho vyhodili z práce v Antipadoušské lize Jeho Mimoni jsou navíc čím dál nespokojenější s tím že už páníček není zlý Nejmladší dcera Agnes touží po živém jednorožci který bude neuvěřitelně heboučký

Já padouch Despicable Me 2010 Č ~ Padouch nabízí všechno co jako divák od 3D animáků očekávám mix gagů vtípků zábavy a okázalé akce originálního hrdinu byť v trochu neoriginální variaci Wolkerovské pohádky O milionáři který ukradl slunce samozřejmě moralistickou stopu a happy end téměř až dojemný

Já padouch 3 – ~ Ja Zloduch 3 Já padouch 3 Despicable Me 3 2017 Animovaný Akční Dobrodružný Rodinný Dabing CZ Režie Kyle Balda Pierre Coffin Hrají Jenny Slate Steve Carell Kristen Wiig Trey Parker Miranda Cosgrove Steve Coogan Russell Brand Pierre Coffin Andy Nyman Dana Gaier Bývalý padouch Gru má problém

Já padouch 2010 pohádka pro děti online ~ Podívejte se na animovaný film pohádku Já padouch česky cz dabing online zdarma Ve šťastném předměstském sousedství obklopeném bílým plaňkovým plotem a kvetoucími keři růží stojí černý dům s mrtvým trávníkem

Já padouch Sleduj filmy online zdarma na ~ Sledujete Já padouch 79 Hodnocení Č Počet zhlédnutí 667923 Popis Ve šťastném předměstském sousedství obklopeném bílým plaňkovým plotem a kvetoucími keři růží stojí černý dům s mrtvým trávníkem Aniž by to sousedé věděli hluboko pod tímto domem je obrovský tajný úkryt

Já padouch 2 2013 pohádka pro děti online ~ Podívejte se na animovaný film pohádku Já padouch 2 česky cz dabing online zdarma Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný Když vypráví pohádky na dobrou noc

Já padouch 3 2017 Online recenze novinky FILMTORO ~ 40 Rimsy ohodnotil Já padouch 3 2017 Vcelku slabé a nenápadité pokračování v němž je až příliš motivů a postav na to aby zaujalo uceleným příběhem Humor sestává hlavně z pištění mimoňů a jejich

Já padouch 3 Despicable Me 3 2017 Č ~ Steve Carell řekl že Já padouch 3 může být jeho poslední film jako hlas Gru Nicméně také uvedl že kdyby byl požádán o pokračování v Mimoňích s nějakou menší rolí s radostí ji přijme

Ja Zloduch 3 Já padouch 3 online film 2017 bombuj ~ Bývalý padouch Gru má problém Mezi prsty si nechal utéct aktuálně nejhledanějšího zlosyna na světě a tak ho vyhodili z práce v Antipadoušské lize Jeho Mimoni jsou navíc čím dál nespokojenější s tím že už páníček není zlý


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 HD Filmy - Proudly powered by Blogger